08:47 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بورس کالا

«سکرد» در رویای تکرار یک عنوان در سال 1400
نماد برتر - شرکت سیمان کردستان با شکستن رکورد صادرات سیمان در ماه، به عنوان صادرکننده برتر استان کردستان در سال ۱۳۹۹ انتخاب شد و در سال جاری نیز نامزد کسب این عنوان است.
افزایش درآمدهای «ستران» در هفته‌ای که گذشت
نماد برتر - سیمان تهران در این هفته تمام سبدکالایی عرضه شده خود در بورس کالا را به فروش رساند و ۲ هزار و ۳۰۰ تن نیز به صورت مچینگ، بیشتر از میزان عرضه‌های خود فروخت تا مجموع فروش این شرکت به بیش از ۵۹ هزارتن انواع سیمان برسد.
برگزاری نمایشگاه میلیاردی با کدام توجیه اقتصادی!
نماد برتر - در حالی که بازار سرمایه همچنان سرمایه مردم را می سوزاند؛ گویا بازی جدید وزارت اقتصاد و سازمان بورس با احساسات و شعور مردم در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه؛ دنبال چیز دیگری است.
گاز؛ بهانه جدید سیمان‌فروشان برای نایابی و گرانی!
نماد برتر - بازی جدید صندوق های بازنشستگی کشور برای سودآوری کاذب؛ کلید می خورد!
«فملی» و یک پله صعود!
نماد برتر - مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته، یک هزار میلیارد تومان بیشتر بود.
افزایش نرخ پلی‌پروپیلن برای «جم پیلن»
نماد برتر - در هفته گذشته شاهد عرضه ۵,۸۶۲ تنی «پلی‌پروپیلن» شرکت پلی‌پروپیلن جم در گرید‌های مختلف بوده‌ایم که در بورس کالا مورد معامله قرارگرفت.
بورس کالا میزبان عرضه یک میلیون و ۲۴۳ هزار تن سیمان و فولاد
نماد برتر- تالار سیمان بورس کالای ایران روز شنبه ۲۲ آبان ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۹۱ هزار و ۲۱۹ تن سیمان است.
عرضه ۶۲ هزار تن فرآورده های نفتی و پتروشیمی
تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۱۷ آبان ماه میزبان عرضه ۶۲ هزار و ۱۷۳ تن مواد پلیمری، وکیوم باتوم، گوگرد، لوب کات، قیر و روغن پایه است.
عرضه ۱۵۰ هزار تن زنجیره سنگ آهن در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه ۱۶ آبان ماه میزبان عرضه ۱۰۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۳۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۱۵ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی و ۵ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
ترمز افزایش نرخ وکیوم باتوم "شبریز"
محصول دیگری که توسط پالایش نفت تبریز مورد عرضه قرارگرفته مربوط به لوب کات سنگین با ۲ هزار تن بوده که مقدار حجم معامله این شرکت پالایشی برابر با یک هزار تن گزارش‌شده است.
"شازند" ۲۵ هزار تن کالا در بازارنقره‌ای فروخت
تمامی وکیوم باتوم پالایش نفت امام خمینی (ره)شازند طی این هفته مورد معامله قرار گرفت و با کاهش تقاضا ۱۹،۷۰۰ تنی طی این هفته روبه‌رو بوده، ارزش معامله وکیوم باتوم فروش رفته این شرکت پالایشی بالغ‌بر ۲۰۴ میلیارد تومان اعلام‌شده است.
کاهش تقاضا وکیوم باتوم "شپنا" برای دومین هفته متوالی
محصول دیگری که توسط پالایش نفت اصفهان مورد عرضه و تقاضا قرار گرفته مربوط به لوب کات سبک و گوگرد گرانوله بوده که طی این هفته شاهد عرضه ۲۰ هزار تن لوب کات سبک در بورس کالا بوده‌ایم .
ارزش وکیوم باتوم "شراز" به ۸۵ میلیارد تومان رسید
تمامی محصولات عرضه شده توسط مشتریان به فروش رسیده و همچنین شاهد کاهش تقاضا ۱۰،۰۰۰ تنی نسبت به هفته گذشته بوده، همچنین هزار تن از قیر ۶۰۷۰ نیز در بورس کالا به عرضه گذاشته شد که ۱۷۵ تن از این محصول متقاضی داشت.
نسبت تقاضای «پلی‌پروپیلن» ۲,۶۰۰ تن بیشتر از عرضه‌ها «جم‌پیلن» شد
نرخ متوسط هر تن از این محصول در هفته گذشته ۴۱۱,۵۹۷ هزار ریال ارائه‌شده که نسبت به آخرین معامله انجام‌شده ۲ درصد کاهش نرخ را به همراه داشت.
 از شرط تأمین سیمان تا اجرای نهضت ملی مسکن
با وجود توانایی کافی کارخانجات داخلی برای تأمین سیمان داخل، تأمین انرژی پایدار شرط لازم برای تحقق تولید این کالای استراتژیک محسوب می شود؛ موضوعی که برای اجرایی شدن نهضت ملی مسکن امری لازم و حیاتی است.